LIVRARE SI RETUR

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ac ac ullamcorper id feugiat nisi, diam blandit ornare. Amet mauris vel porta vitae

Metode de livrare si de plata

Multumim pentru ca ai ales PentruMine.ro!

Variante de transport pentru primirea coletului

Livrarea produselor va fi efectuata prin curier rapid. Costul transportului se adauga automat la comanda ta, iar cu cat comanda este mai mare, cu atat costul de transport este mai mic sau chiar 0.

Colectarea comenzilor se efectueaza in 24-48 ore, zile lucratoare.

Termenul de livrare al produselor: 2 și 7 zile lucratoare in functie de stocul existent, in conditiile in care nu mai exista produsul in stoc Clientul este anuntat prin e-mail sau telefon.

 

In momentul in care coletul pleaca din sediul firmei noastre, vei fi notificat printr-un e-mail sau SMS.

 

Tarife de transport

Pentru livrarea comenzii prin curier rapid, taxa de transport este de 25 lei:

Pentru comenzi mai mari de 350 RON, transportul este gratuit.*

*Coletele care se livreaza in afara Romaniei nu beneficiaza de transport gratuit, indiferent de valoarea comenzii. Livrarea coletelor externe se face din momentul in care coletul pleaca din sediul PentruMine.ro (nu de la plasarea comenzii). Termenul de livrare al coletelor este afisat la plasarea comenzii si este in functie de optiunea firmei de curierat aleasa manual de catre fiecare client.

Taxa de transport se calculeaza la suma efectiv platita, dupa aplicarea cuponului de reducere.

 

Modalitati de plata

Pentru clientii persoane juridice, exista varianta platii bancare. In cazul unui transfer bancar coletul nu va fi expediat decat in momentul confirmarii platii.

Online cu card bancar prin MOBILPAY (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)

Daca ai ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau, in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizatiile ce asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura, in primul rand, ca nicio informatie legata de cardul tau sa fie transferata sau stocata, in niciun moment al procesului, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Coletele care se livreaza in afara Romaniei nu beneficiaza de modalitatea de plata prin ramburs, acestea pot fi achitate doar online cu card bancar sau transfer bancar. In cazul unui transfer bancar coletul nu va fi expediat decat in momentul confirmarii platii.

 

Informatii utile

Comenzile se pot face atat telefonic, cat si online. Comenzile telefonice nu au prioritate. Toate comenzile se coleteaza in ordinea in care au fost plasate de catre clienti (indiferent ca sunt plasate telefonic sau pe https://pentrumine.ro ).

Comenzile nu se confirma telefonic! Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul PentruMine.ro.

Pentru orice modificari ale comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti un e-mail!  Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. Te asiguram insa faptul ca ne straduim sa nu existe astfel de probleme. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si/sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

 

Service aparate electrice

Pentru produsele electrice sau alte produse care beneficiaza de garantie, service-ul se efectuaza la sediul nostru din Str. Orhideelor, nr. 8, Com Domnesti, sat Teghes, jud. Ilfov. Aparatele electrice care vor avea nevoie de reparatii, vor fi trimise la adresa mai sus mentionata.

Costul transportului va fi impartit intre tine și PentruMine.ro, astfel:

- coletul va fi trimis catre noi cu firma de curierat, cu specificatia "plata la destinatar, conform contract" (aceasta specificatie se va face exact asa).

- dupa reparatia sau inlocuirea produsului cu defect, iti vom trimite inapoi produsul cu ramburs taxa de transport.

Aparatele care au nevoie de reparatii trebuie sa fie in cutia originala si sa nu aiba semne de cazaturi sau bruscari. Aparatele care nu vor putea fi reparate, vor fi inlocuite cu altele noi.

 

RETUR

 

Cum fac retur dacă nu-mi place sau nu mi se potrivește un produs comandat pe pentrumine.ro?

Dacă nu-ți vine un produs sau pur și simplu nu-ți place cum se așează, ne poți suna de luni până vineri între 90:00-17:00 la numărul de telefon 0752055894 sau trimite-ne oricând un email la adresa contact@pentrumine.ro. 

 

Plățile nu se fac prin poștă, ci doar prin cont bancar. Aveți obligația să faceți solicitarea returului în cele 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Atenție! Coletul dvs. (returul) trebuie să ajungă la noi în cel mult 14 zile calendaristice de la primire.

 

Cum trimit coletul înapoi pentru retur?

Trimite-ne un email la adresa contact@danapredu.com în care ne transmiți numele din comandă și numărul de telefon pentru a identifica comanda. Plata Retur se va efectua în cont IBAN și numele deținătorului din coman da inițială. De asemenea, vom avea nevoie de  Feedback-ul nu este obligatoriu, dar ne-ar fi de mare ajutor pentru a îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre. 

Vom trimite noi firma de curierat pentru ridicarea coletului de la dvs. Coletele primite de la altă firmă de curierat decât cea cu care lucrăm vor fi refuzate.

 

Ce fac dacă vreau să schimb un produs?

Ne poți contacta fie pe adresa de email contact@pentrumine.ro, fie la numărul de telefon 0752055894 de luni până vineri între 09:00-17:00. Atunci când este nevoie de schimb, recomandăm să măsurați bust talie șold, sa consultați tabelul noastre de mărimi pentru a ne asigura că veți primi mărimea potrivită de data aceasta. 

Trimitem noi curierul pentru preluarea produsului/produselor, verificăm să îndeplinească toate condițiile (să nu aibă eticheta ruptă, să nu fie purtat/spălat, păr de animale etc).

 

Cum ambalez cotelul pentru retur?

Ne dorim să folosești același ambalaj prin care ți-am expediat coletul peste să-l sigilezi cu bandă adezivă ca să ne asigurăm că nu se pierde prin depozitul firmei de curierat.

 

Când nu acceptăm returul?

Nu acceptăm returul atunci când produsul comandat este deteriorat, purtat, spălat sau fără etichetă. În această situație trimitem înapoi produsul către client cu plata transportului la dvs., nu înainte de a face dovada că produsul a ajuns neconform la noi.